Jak jistě víte a máte odzkoušeno, internetový prohlížeč dokáže divy. A hodně rychle. A vyhledávač je jeho pravá ruka. Bez něj by to nešlo. Takže vám zobrazí požadované stránky seřazené pěkně pod sebou. Ale kdo to dělá? Kdo určuje pozici těch stránek? I trouba pochopí, že ti co jsou nahoře mají pré a ti ostatní dole víceméně smůlu. Prodají zboží o hodně méně. Někdo ty stránky musí řadit a my potřebujeme vědět kdo, protože také chceme svůj web a ten někdo to musí udělat pro nás. Naštěstí nemusíme pátrat dlouho, neb jsme chytří. Můžeme vyloučit řezníky, průvodčí a topenáře.
Pak ještě spoustu dalších a budeme tím pádem pátrat jen kolem těch, co umí HTML. A ještě CSS a další věci. Tím se dostaneme k SEO a hned budeme doma. SEO, tu tajuplnou zkratku, kterou si za chvíli objasníme, ovládají mužové chytrých mozků, tak zvaní SEO konzultanti. Zkratka ta pak znamená Search engine optimization a v češtině je to něco jako optimalizace pro vyhledávače. A máme už i toho člobrdu, co to ovládá. Ten nám může vysvětlit, co je to třeba KW, tedy key words, klíčové slovo, co je to nákup kvalitních odkazů, nebo co je to zpětný odkaz všeobecně. To je ovšem jen povrch toho, co tento člověk musí znát.
Musí jít ještě navíc do hloubky a musí mít také absolutní přehled. Jen tak udrží web v horních místech tabulky. A tím pádem také lidem na očích. Protože webové stránky musí být vidět. Musí být navštěvovány. Jinak nemají smysl a jsou-li prodejní, tak jejich majitel může tak akorát splakat nad výdělkem. Stránky si nevydělají ani na sebe, natož aby uživily jeho firmu a rodinu. A to je velký problém. Nezřídka vede ke krachu společnosti. Nenechte se zlákat k zimnímu spánku a hlídejte si svůj web. Dostaňte ho výše. Ne vy sami, ale s najatým SEO specialistou, který vám vaše stránky dostane na první místa. Klikněte nahoru na odkaz a hned jste na webu, kde je možno si domluvit spolupráci.